Doorzoek de website

Contact

Pascaloosterbroek

pascal-danielle@hotmail.com

Dagopname

23-07-2012 20:45

Vandaag was het weer zover, naar Groningen voor mijn laatste shot van mijn eerste chemokuur. Allereerst langs de prikpoli en daarna naar mijn oncoloog voor een gesprek over de gang van zaken. Hij vertelde mij dat mijn witte bloedcellen nu in een dip zitten, wat betekend dat ik nu super vatbaar ben. Verder waren mijn bloedplaatjes erg laag, maar een bloedtransfusie was nog niet nodig. Ze houden het in de gaten. Vorige week zondag waren mijn tumormarkers ontzettend gestegen en ik vroeg wat dit betekende...want dat zat me natuurlijk niet lekker. Nou de chemo maakt de celwand van de tumoren kapot, waardoor ze uit elkaar vallen. Hierdoor dwarrelen de vele tumordeeltjes door mij bloed, wat de waarden doet stijgen. Maar ze waren maandag alweer gedaald...dus hij verwacht dat de daling nu ingaat. Mooi! Op naar de volgende kuur, welke volgende week maandag begint. Een week all-inclusive in het UMCG, maar nu nog heerlijk een week in het mooie Gaellemuud'n! Een weekje bijkomen en aansterken...Lekker sloap'n dus! En vrijdag hopelijk fit voor een mooi feestje, de bruiloft van JW en Linda!