Doorzoek de website

Contact

Pascaloosterbroek

pascal-danielle@hotmail.com

Kankervrij!

02-10-2012 19:35

Wat is er mooier dan het krijgen van mooie berichten! Ik heb knallende hoofdpijn van de spanning, maar dat is het waard! IK BEN KANKERVRIJ! Om half twaalf hadden we de afspraak bij de oncoloog en ze zei vrijwel direct dat de scan er goed uit zag. Daarbij zijn de waarden beta-HCG en de alfa foetorproteine (tumormarkers) normaal, dus kunnen we zeggen dat de behandeling aan is geslagen. Ik vroeg of er niets meer te zien was op de scan, dit is niet het geval. De tumoren zijn vele malen kleiner geworden en zo klein dat ze kunnen blijven zitten. Die tumoren bestaan uit dood weefsel en mijn lichaam moet die nog opruimen. Dus het kan zijn dat ze niet meer te zien zijn op de volgende scan over drie maanden. Het hing er nog om of ze zouden opereren, bij een bepaald type tumor welke is gevonden in mijn teelbal zijn ze hier laagdrempeliger in. Maar dat type zat niet in mijn baltumor volgens de pathologen in Zwolle. Mijn teelbal gaat zsm naar groningen, omdat ze dat daar nogmaals na willen kijken (doen ze altijd). Maar ik hoefde mij hier geen zorgen over te maken, dus daar gaan we dan maar vanuit. Wel erg vaag dat ze dat nog niet weten, slecht!